Популярна платформа онлайн-оголошень OLX надала дані, завдяки яким можна проаналізувати, як змінився ринок у період з минулої по зиму (2022/23).
Середні ціни на одяг, взуття та аксесуари збільшились більш ніж на 22%. Найбільше подорожчання відчули взуття та спеціалізований одяг – зростання цін коливалося від 25% до 33%.

Наприклад, якщо минулої зими середня вартість чоловічого взуття становила приблизно 800 грн., то тепер продавці вимагають у середньому понад 1 тис. грн. Найменше відчули зміни жіноча білизна та купальники – середня ціна зросла на 4% за рік.
Чоловіча білизна та плавки зросли в ціні на 34% порівняно з попередньою зимою. Їхня середня вартість зараз становить 363 гривні.
2023 року українські споживачі сфокусувалися на брендах, а не просто на предметах одягу. Якщо взимку 2022 року до топ-10 найпопулярніших пошукових запитів увійшли лише три відомі марки одягу, то в 2023 році 5 із 10 найчастіших пошуків містять конкретний бренд, переважно спортивний — Nike, Stone Island тощо.
Користувачі частіше віддають перевагу сезонному верхньому одягу та взуттю, а також виявляють інтерес до спортивного гардеробу.